PLANET SAFE srl este o companie care activeaza in domeniile echipamentelelor de securitate mecanica.
Produsele pe care le comercializam sunt in conformitate cu standardele specifice nationale ( ICECON ) si internationale ( Vds, ECBS, IMP, IMAP ) in vigoare si sunt destinate
institutiilor financiare si administrative, cladirilor cu grad sporit de securitate, constructiilor cu destinatie privata, super- si hypermarket-urilor.
Montajul si service-ul sunt asigurate de echipe profesioniste autorizate cu o experianta vasta in domeniu .
Dintre produsele furnizate si instalate de firma noastra amintim:
- seifuri certificate conform standardelor EN 1143-1, EN 143-2, EN 14450, in diferite grade de siguranta la efractie (I,II,III – V)
- seifuri de casierii cu deschidere temporizata
- seifuri pentru informatii clasificate, certificare NATO
- dulapuri antiefractie sau cu protectie la foc
- dulapuri pentru substante periculoase
- casete de valori, tezaure modulare
- sisteme de incuietori specializate
- casierii si dispecerate pentru centre de procesare a banilor
- usi antifoc, usi antiglont, usi antiefractie
- cilindrii si amortizoare usi
- lacate, lanturi si antifurturi pentru biciclete si motociclete
Plata numerar/ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Planet Safe srl. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.
Plata prin Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Planet Safe srl, in urma confirmarii pe e-mail a comenzii.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos.
In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului trebuie prezentata stampila firmei sau o imputernicire semnata.
Plata cu cardul bancar
Plata cu cardul bancar in 3 / 4 rate
CE ESTE SOLUȚIA 3X4X ONEY?
Această metodă de plată presupune plata coșului de cumpărături în 3 sau 4 rate cu un card de DEBIT, și este oferită fără costuri (dobândă 0%).
**Foarte important:
- Prima rată se achită pe loc, deci trebuie să aveți disponibilă suma primei rate pe card
- Cardul trebuie să nu expire până la achitarea ratelor**
CINE POATE BENEFICIA DE SOLUȚIA DE CREDITARE 3X4X ONEY?
Soluția 3x4x Oney este dedicată doar persoanelor fizice, majore și rezidente în România
CE CARDURI SUNT ACCEPTATE?
Sunt acceptate cardurile de DEBIT Visa și MasterCard, emise de băncile sau instituțiile financiare din România.
Nu sunt acceptate:
- Carduri preplătite, virtuale sau carduri emise în altă țară
- Carduri de credit
- Carduri business (emise pentru persoanele juridice)
- Cardurile Revolut, cardurile Visa Electron sau Maestro
CE DOCUMENTE SUNT NECESARE?
Pentru a utiliza această soluție de creditare, nu aveți nevoie de niciun document, ci doar de un card de debit.
Nu solicităm o justificare a venitului lunar încasat de dumneavoastră.
CUM POT BENEFICIA DE SOLUȚIA DE CREDITARE 3X4X ONEY?
- Adaugi produsele dorite în coș
- Alegi opțiune de plată 3X4X ONEY prin Netopia la check-out
- Apeși butonul „Timite comanda”
- În pagina de plată Netopia, vei bifa plata prin Oney (sus în partea dreaptă) și vei fi redirecționat către pagina de plată Oney, unde completezi datele solicitate.
Termeni si conditii
Soluțiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile gratuit, fiind rambursabile în maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney).
Exemplu reprezentativ pentru 3x Oney cu titlu gratuit : Pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3x Oney pentru achiziții de pe [includeți website-ul dumneavoastră aici], clientul va plăti următoarele sume :
- o rată inițială de 300 lei, apoi
- 2 rate lunare de 300 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 0%, iar dobânda anuala efectiva (DAE) este 0%. Obținerea creditului pentru client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 900 lei.
Exemplu pentru 4x Oney cu titlu gratuit : Pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4x Oney pentru achiziții de pe [includeți website-ul dumneavoastră aici], clientul va plăti următoarele sume :
- o rată inițială de 400 lei, apoi
- 3 rate lunare de 400 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.
Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (și nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 0% și dobânda anuala efectiva (DAE) este 0%. Obținerea creditului pentru client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 1.600 lei.
Acesta reprezintă exemplu indicativ pentru o soluție de creditare. Informațiile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare incluzând graficul de rambursare final. Informațiile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative și nu reprezintă o obligație contractuală a Oney Bank de a furniza o Soluție de Creditare Oney. Valoarea maximă a creditului pe care îl puteți primi va fi determinat pe baza informațiilor furnizate de dvs. Și va fi supus evaluării interne a Oney Bank.
Prevederile OUG nr. 50/2010 nu se aplică Soluțiilor de Creditare Oney, care rămân supuse legislației generale privind protecția consumatorilor, incluzând, dar fără a se limita la Ordonanța de Guvern nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare (“OUG nr. 85/2004”). Conform OUG nr. 85/2004 beneficiați de un termen de 14 zile calendaristice pentru a vă retrage din contractul de credit începând cu data încheierii contractului de credit. Contractul de credit se consideră a fi încheiat la data recepționarii e-mailului de confirmare, sub rezerva acceptării electronice (prin bifarea căsuței electronice) de către dvs., a Termenilor și Condițiilor Generale aplicabile acordării online a Soluțiilor de Creditare Oney (3xOney și 4xOney) (“Termenii și Condițiile Generale”) și a solicitării creditului de către dvs. prin click pe butonul “Plata în rate” pe website-ul a Oney Bank.
Îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate pentru acordarea Soluțiilor de Creditare Oney, menționate în Termenii si Condițiile Generale, nu vă conferă în mod automat dreptul de a obține Soluțiile de Creditare Oney, care rămân condiționate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne.
Vă rugăm să rețineți că ulterior efectuării verificărilor interne (in maximum 14 zile de la data acceptării electronice de către dvs. a ofertei de creditare și a Termenilor și Condițiilor Generale) creditul vă poate fi refuzat.
Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele și serviciile vândute online și sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei și maxim 12.000 Lei.
Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile și rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exercițiu deplină la data acceptării Termenilor și Condițiilor Generale, care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții: (i) sunt rezidenți in România (cetățeni români și cetățeni străini rezidenți români); (ii) sunt consumatori, în înțelesul legislației aplicabile și, prin urmare, nu acționează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) dețin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron și Maestro), emise de o instituție de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituții de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășește cu mai mult de 2 luni de zile durata Soluției de Creditare Oney selectate sau dețin orice alte metode de plată, așa cum sunt specificate acestea de Oney Bank.
Oney Bank este o instituție de credit franceza autorizata sa desfășoare activități de creditare si de plata de Autoritatea Franceză de Control Prudențial și Rezoluție (“ACPR”), organizată și funcționând ca societate pe acțiuni în conformitate cu legislația din Franța, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrată în Registrul Comerțului și Societăților din Lille Metropole sub numărul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), adresă de email: serviciulclienti.ro@oney.com.
Oney Bank este supravegheată, în primul rând, de autoritatea competentă franceză, ACPR, precum și de Banca Națională a României (“BNR”) și furnizează Soluțiile de Creditare Oney transfrontalier, fără prezență fizică pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România în condițiile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului 99/2006 privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituțiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR https://www.bnr.ro/Registre-si-Liste-717-Mobile.aspx#IC
Pentru mai multe detalii, accesați următorul link : 3x 4x Oney | Oney (oney-bank.ro)
Produsele aflate pe stoc se livreaza in maxim 5 zile, iar pentru cele care nu sunt in stoc, in maxim 4 saptamani.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugam sa ne anunti cat mai repede
la unul dintre numerele: 0756 245 104 sau 0771 131 782 sau adresa de e-mail office@planetsafe.ro. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Toate produsele comercializate de Planet Safe beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de confidentialitate promovata de Planet Safe explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Planet Safe nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0756 245 104 sau 0771 131 782
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0756 245 104 sau 0771 131 782
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Sos. Fundeni, Nr. 39, Cladire Corp C5, Et 2, Com. Dobroesti, Sat Fundeni, Jud Ilfov fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Pentru returnarea produselor comercializate de Planet Safe ne puteti contacta telefonic la numarul 0756 245 104 sau 0771 131 782
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.