PLANET SAFE srl este o companie care activeaza in domeniile echipamentelelor de securitate mecanica.
Produsele pe care le comercializam sunt in conformitate cu standardele specifice nationale ( ICECON ) si internationale ( Vds, ECBS, IMP, IMAP ) in vigoare si sunt destinate
institutiilor financiare si administrative, cladirilor cu grad sporit de securitate, constructiilor cu destinatie privata, super- si hypermarket-urilor.
Montajul si service-ul sunt asigurate de echipe profesioniste autorizate cu o experianta vasta in domeniu .
Dintre produsele furnizate si instalate de firma noastra amintim:
- seifuri certificate conform standardelor EN 1143-1, EN 143-2, EN 14450, in diferite grade de siguranta la efractie (I,II,III – V)
- seifuri de casierii cu deschidere temporizata
- seifuri pentru informatii clasificate, certificare NATO
- dulapuri antiefractie sau cu protectie la foc
- dulapuri pentru substante periculoase
- casete de valori, tezaure modulare
- sisteme de incuietori specializate
- casierii si dispecerate pentru centre de procesare a banilor
- usi antifoc, usi antiglont, usi antiefractie
- cilindrii si amortizoare usi
- lacate, lanturi si antifurturi pentru biciclete si motociclete
Plata numerar/ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Planet Safe srl. In cazul livrarii produselor la domiciliu, plata se va face catre agentul de curierat care efectueaza livrarea.
Plata prin Ordin de plata
Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Planet Safe srl, in urma confirmarii pe e-mail a comenzii.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in contul de mai jos.
In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului trebuie prezentata stampila firmei sau o imputernicire semnata.
Plata cu cardul bancar
Produsele aflate pe stoc se livreaza in maxim 5 zile, iar pentru cele care nu sunt in stoc, in maxim 4 saptamani.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, te rugam sa ne anunti cat mai repede
la unul dintre numerele: 0756 245 104 sau 0771 131 782 sau adresa de e-mail office@planetsafe.ro. Colegii nostri vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
Toate produsele comercializate de Planet Safe beneficiaza de garantie pentru o perioada de 24 luni de la data achizitiei.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de confidentialitate promovata de Planet Safe explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Planet Safe nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenzile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenzilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi.
In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0756 245 104 sau 0771 131 782
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0756 245 104 sau 0771 131 782
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Sos. Fundeni, Nr. 39, Cladire Corp C5, Et 2, Com. Dobroesti, Sat Fundeni, Jud Ilfov fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Pentru returnarea produselor comercializate de Planet Safe ne puteti contacta telefonic la numarul 0756 245 104 sau 0771 131 782
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.